De komende drie jaar kan de Lentetuincommissie rekenen op sponsoring van Rabobank Kop van Noord-Holland.
“De Lentetuin brengt ondernemers bij elkaar en versterkt de chemie tussen de kwekers en de consument”, zeggen Peter Koopman en Bas Apeldoorn. Beiden zijn accountmanager Agri en zeer betrokken bij de regio en de agrarische ondernemers. Frank van den Hoek, voorzitter Lentetuin: “De lokale Rabobank helpt ons met deze sponsoring het evenement toegankelijk te houden en de bloemensector te promoten.”
Meerwaarde Lentetuin voor de sector en regio
“De Lentetuin Breezand is een professioneel podium voor bloembollenkwekers uit het Noordelijk Zandgebied. Jaar in jaar uit laten zij zien wat ze in huis hebben. Dit evenement staat als een huis, opgebouwd door vakmensen en enorm veel vrijwilligers”, vertelt Bas. Peter vult aan: “De Lentetuin wordt echt omarmd door de gemeenschap en dat is wat wij als Rabobank zo mooi vinden. We zijn al jaren sponsor. En dat blijven we de komende drie jaar ook nog, want het contract is weer verlengd. Waarom? Omdat wij heel goed de meerwaarde van de Lentetuin zien. Wij zien dat dit evenement ondernemers en consumenten met elkaar in contact brengt. Het gesprek met elkaar aangaan levert de bloembollensector een positief beeld op.” Frank sluit af: “Bezoekers genieten van een gevulde, kleurrijke tuin. Hopelijk gaan ze in hun eigen tuin ook bolbloemen planten. Wij kijken er weer naar uit! Komt u ook de Lentetuin ontdekken?”
Door het nieuwe sponsorcontact wordt de Lentetuin Breezand de komende jaren weer mede mogelijk gemaakt door de hoofdsponsor: Rabobank Kop van Noord-Holland.
Op de foto: Peter Koopman en Bas Apeldoorn (Rabobank Kop van Noord-Holland) toosten op het nieuwe sponsorcontract met Frank van den Hoek (voorzitter Lentetuin).
Foto: Rosemarie van Bentum/AP Fotografie