Zes weken lang ga ik op deze plek dagelijks een stukje over de geschiedenis van PeWi’s Nieuwspagina vertellen.
Na de lancering van de vernieuwde website groeide niet alleen het aantal bezoekers, maar tevens werd het aantal te plaatsen artikelen verveelvoudigd en ook wisten steeds meer bedrijven de weg naar de Nieuwspagina te vinden.
Dit betekende meer inkomsten, maar wel een gebrek aan tijd, dat moest worden opgelost door iets af te stoten, om zo weer extra ruimte te krijgen om alle werkzaamheden te kunnen doen voor de Nieuwspagina. Dus werd de posttas aan de wilgen gehangen, de overbekende blauwe auto van PeWi ging vanaf die tijd veel meer kilometers maken.
Naast de opvallende belettering op de auto werd er ook kleding aangeschaft met het logo van PeWi's Nieuwspagina, om overal maar zichtbaar te zijn. In de loop der tijd begon dat goed zijn vruchten af te werpen.
Het duurde dan ook niet zo lang en toen kwam het moment om ook de andere klus vaarwel te zeggen, daar vertel ik morgen meer over.